а ми дізнались у поліни як це було і тепер ділимось деталями з вами:
про що конкурс?
art of italicus aperitivo challenge – це щорічна європейська битва за звання найкращого творчого spritz-бармена. сам по собі, це конкурс світого рівня, але як євробачення він поетапно відбувається спершу на рівні країни.
які умови участі?
понад сотні заявок з усієї країни та 8 обраних барменів, що дійшли до фіналу
«спершу подавали заявки, потрібно було заповнити анкету з усіма даними та детально описаним способом приготування. всі процеси мали бути кристалізовані, чіткі, структуровані. з фото та обов’язково історією», – розповідає поліна, шеф бармейд reneé
у фіналі від учасників були наступні умови:
- оригінальний spritz на основі не менше 40 мл italicus
- максимум 5 інгредієнтів (гарніш включно)
- обов’язково – один hand‑made компонент, натхненний витвором мистецтва
- тісна прив’язка до мистецтва: музика, картина, кіно тощо
«у франції важче – ніхто не знає, хто я. конкурси допомагають побудувати ім’я і бути почутим. я сказала собі, що точно піду, бо хочу розвиватися»
що надихає в культурі барів?
«культура створення звʼязків»
це люди. конект, який магічним чином будується між людьми, які на початку вечора не знайомі, а потім це перетворюється на дружні звʼязки. це рівень комунікації, який неможливо осягнути.
навіть будучи далеко, поліна репрезентує ті самі цінності, що й ми: справжність, увага до гостя, культура сервісу. вона продовжує нашу місію – транслювати новий рівень гостинності та доводити: сервіс і ком’юніті – не просто слова, а дія.
«ми говоримо однією мовою з настею, сашею та всією varfamily – не французькою, не англійською, а мовою людей, які творять цінне, трушне»
вітаємо з перемогою та щиро пишаємось, що саме така шеф-бармейд репрезентує бренд reneé та varfamily серед кращих у світі 🧡