як ми у varfamily формуємо ком'юніті довкола закладів

brief icon 09 Apr 2025

4 інструменти also known as наші кейси, як щиро творимо

розім’яли пальчики та приготувались розповісти у цій статті, як перетворити бренд на місце, куди хочеться повертатися знову і знову, але по класиці жанру нашого блогу – ловіть наступну статистику:
75% споживачів у світі обирають бренди, які створюють відчуття спільності, а 60% готові платити більше, якщо відчувають емоційний зв’язок
[це так harvard business review каже, віримо?]

перший інструмент – традиції, що об’єднують 

ми прагнемо дарувати відчуття творіння особливої атмосфери, де кожен гість робить свій внесок. ранкові тренування на rooftop by brooks, які ось-ось повернуться, гестбартендінги, винні дегустації

Фото 1 (1)

ми раді бачити всіх, кому внутрішньо відгукується бути в русі за інтересом. ми можемо відрізнятись – за вподобанням у їжі, музики чи книг, проте впевнено продовжуємо шукати та створювати події, які даватимуть простір для взаємодії один з одним
нові ідеї, знайомства, думки – ось, що виникає як результат 

друге, що ми б відмітили – турбота про гостя та персоналізація сервісу

сервіс – не функція, а ком’юніті не аудиторія

Фото 2

тут має ставитись діалог, замість реклами продукту. наприклад, команди сервісу вже особисто знають постійників та вивчили на пам’ять, хто просить теплу водичку замість звичайної, в якій страві й на що у гостя є алергія та який столик заздалегідь запропонувати, бо він є улюбленим
факап? розмовляємо та вибачаємось, можемо якимось подарунком. якщо знаємо, що любить гість, то точно це додаємо, а якщо знаємо ім’я чи дещо більше – пишемо листівку з особистими побажаннями Фото 3маємо свою фішку “нагадування для постійників”. якщо не встигли, наприклад, на дегустацію – ми зафіксуємо це і зарезервуємо місце на наступну, а гість дізнається раніше за всіх ще до анонсу
говорити персонально, бо як ми на початку сказали, сервіс не функція, це комунікація. віримо, що турботливий підхід формує спільноту – спільноту тих, хто хоче оточувати себе увагою, а увага, вона в деталях🧡

третє, не менш важливе, це спільні цінності 

ми знаємо наших гостей та розуміємо, що їм так само, як нам важлива якість продукту. якщо це, наприклад, паска, то з локальних продуктів й опцією “vegan”
свідома позиція та соціальна проявленість? підтримуємо стареньких, військових та намагаємось реагувати на кожний запит, що до нас приходить, якщо така можливість є

Фото 4нам важливо тримати баланс між задоволенням та усвідомленістю і знаємо, що це важливо і вам

і наостанок четверте – екстра ефект 

ключове слово цього міні-розділу “об’єднання”
для нас у varfamily колаборації — це не просто про спільні продукти. це про спільну мову, якою ми говоримо з брендами, митцями, шефами чи соціальними ініціативами
ми обираємо партнерів, які відгукуються нашими цінностями — а це означає, що люди з різних авдиторій можуть раптово зустрітися, скажімо десь на винній дегустації brooks, і відчути, що вони давно знайомі

Фото 5

кожна колаба це місток між спільнотами
щоразу, коли ми разом створюємо щось нове, ми не просто запускаємо продукт – ми відкриваємо нову точку перетину і саме це той момент, коли гості відчувають себе причетним, а потім і повертаються знов
фіналимо ось якою думкою, ladies and gentlemen: комʼюніті формується там, де є спільний досвід, спільні сенси та спільна дія🧡

    будь в курсі

    тільки прикольні листи, оповіщення про заходи і ніякого спаму

    оу єа!

    тобі приходитимуть лиш найприкольніші листи

    тільки прикольні листи, оповіщення про заходи і ніякого спаму

    instagram icon
    var
    f a m i l y
    ®