ти – відкрив заклад, дізнався й впровадив мільйон рішень оптимізації його роботи, але кожний новий день продовжує підкидати виклики. ми запитали менеджерів найбільшого проєкту varfamily brooks про те, як адаптувати команду до змін, мотивувати сприймати нове та вміло творити гостинність на всіх її рівняхдніпро, центр міста, два поверхи й 800 квадратних метрів американського сіті кафе brooks. команда залу, яка з 8:00 до 22:30 надає гостецентричний сервіс, проявляє увагу, турботу, стикається з факапами й вирішує їх. ну і звичайно робить так, аби вам хотілось повернутись сюди ще не раз. це все не було б можливим без рішень, що покращують та прискорюють флоу роботи
у жовтні 2024 року команда зрозуміла, що темпи роботи ресторану тільки пришвидшуються, а отже ставати швидшими маємо й ми. з києва у дніпро наша менеджерка марія привезла ідею придбати для команди залу портативні радіосистеми:
«у відпустці ми завітали до київського селяму алекса купера, де і звернули увагу на рації в офіціантів. одразу з’явилася ідея ввести це до нас, бо виглядало дуже професійно й легко з боку передачі інформації. моментально написала в чат з керівницею, вона підтримала»як прийняла команда?
будемо чесні – хтось побачив можливість, а хтось розцінив, як додаткові незручності. ми все зрозуміли, бо нове може лякати, але взяли чітку задачу зробити так, щоб кожен в команді чітко знав та розумів, для чого це нам
«скоро почнеться сезон тераси rooftop by brooks, що на 8-му поверсі, а сам brooks на першому. тут велике питання про передачу інформацію, бо коли закінчується, наприклад, пляшка вина на розлив, а знизу момент пікового трафіку, нема кому бігати туди сюди. все має бути швидко, злагоджено, економічно по часу. замість того щоб бігати поверхами – кажеш в рацію» – розповідає дмитро, менеджер брукс важливим поінтом було зробити лист pros & cons, аби команда наочно побачила, що зміниться в роботі, додає дмитро. «менеджер – це про одиницю, яка тримає колектив, і має приймати різні думки, а потім розбиратися та мотивувати команду»
одна з цінностей varfamily – дізнаватись, пробувати, адаптувати під себе. нові рішення завжди про нові результати, а для розвитку це необхідність
дозвольте вдягнути піджачок, розумно поправити окуляри [трохи з цього усміхнутись] та презентувати показники, які були покращені:
- зменшили помилки у замовленнях
комунікація через рації дозволяє уточнювати деталі замовлень та своєчасно реагувати на списки стоп листів [позиції з меню, що на певний час не доступні]
- кращий контроль команди залу
менеджери миттєво реагують на проблеми, розподіляють навантаження та стежать за якістю сервісу
- оптимізація роботи команди
завдяки раціям офіціанти залишаються на зв’язку, що зменшує потребу у фізичному пересуванні по залу та покращує координацію між підрозділами
«коли стається факап – ти швидко про нього дізнаєшся та можеш в моменті вирішити», – додає маріяз класного поміченого нами ще – інновації це не лише про технічні рішення.
а про що ж тоді?
про увагу до потреб наших гостей. вже кілька місяців ми пропонуємо в закладі воду на вибір: звичайна, тепла, газована. взимку хочеться пити теплу, це ми почули від багатьох, хто нас обираєдовго не думали, пішли через турботу й закрили це питання. а для газованої води поставили спеціальні балони, щоб могли робити її самостійно, а не купуючи пластикові пляшкинаостанок, ми вважаємо, що гість є зовнішній, а є й внутрішній. тож, для команди впроваджуємо цікаве також
з не нового, але того, що ви не чули – чат-бот бібліотеки varfamily, де кожен може обрати, яку книгу хоче взяти й забронювати онлайн. коли не хочеш купляти собі або не знаходиш у продажі в книгарні – ми на підтримці читацького клубу. команді ідея подобається, нам тежголовне, все має йти через бажання змін на краще, тоді й працюватиме класно. па-па👋🏽