гайд «як створювати всесвіт?»

так, це б могла бути наукова стаття про те, як запалюються зірки, що треба для народження нової планети або як жити на цій — але ні, інший сайт, інші історії. пишемо про те, на чому добре розуміємось — про всесвіт гостинності Varfamily.

brief icon 01 Nov 2023 brief icon 4 хвилини

так, це б могла бути наукова стаття про те, як запалюються зірки, що треба для народження нової планети або як жити на цій — але ні, інший сайт, інші історії. пишемо про те, на чому добре розуміємось — про всесвіт гостинності Varfamily. 

 

загалом, її можна порівняти з філософією. перша, як і друга, мають свої сенси, які з першого разу і без помилок не віднайти. проте, якщо філософію вивчають та намагаються зрозуміти, гостинність — відчувають. з самої серединки себе. і, звісно, радо нею діляться. як сонце, що дарує промені тепла іншим планетам [вибачте, авторка тексту вочевидь подивилась занадто багато програм про космос] заради добробуту на них всього живого.

тепер більш ґрунтовно. три деталі, що формують класний досвід замість чергового етапу споживання їжі в дні:

поспілкувавшись з Іоанном [старшим офіціантом Моше] з’ясували, що перше з чим стикається гість наша енергетика. вона має бути привітливою, але невимушеною. легкою та обов’язково з усмішкою. перші секунди найважливіші, пам’ятайте це. в них закладається фундамент подальшої комунікації. 

треба відчути настрій з яким до нас прийшли: чи хоче гість багато спілкуватись або бажає зрозуміти де найтихіше місце залу, сісти туди й побути наодинці з собою. можливо й така історія, що людина вперше чує про нас. “хто вони такі, що тут подають, чи буде мені смачно?” — саме з такими думками він чи вона роблять перші кроки в заклад, а потім питають: “що можна з’їсти?”. ми не зволікаємо та починаємо розповідь про концепт, варіанти страв та головне — чому з нами буде добре. робимо це коротко, доречно, з повагою. “тут всі свої” — звучить в кінці й це ключове.

друге стати другом гостя. і ні, це не чергове правило з книжки про успішний успіх. це важлива деталь. коли говоримо про уважність до деталей маємо на увазі саме уважність. кожна емоція гостя сигналізує про його відчуття. наприклад, занадто гучна чи навпроти тиха музика, потреба поставити питання офіціанту тощо.

last but not least — смак страви, що з’їв. як каже Каріна [керуюча Моше]: “зустрічають по одежі, а проводжають по їжі”. кухарі готують від щирого серця “як для себе”, це теж про гостинність.

ну і наостанок, ділимось постійним правилом команди — робити складне простим. а ще, бути фанатами своєї справи. першочергове для нас — це бажання зрозуміти й розділити потребу гостя, якими б вони не були: усмішка бариста та лагідне «доброго ранку» українською, крем для руць у вбиральні, теплий плед чи рекомендація вина під вечерю. люди — наш найцінніший скарб, і всесвіт varfamily базується саме на цьому. ми хочемо чути, розуміти, піклуватись, давати відчуття «вдома», роботи усе аби знову й знову бачити своїх у себе. 

тож який висновок? знаємо точно, що бути «сонечком», що віддає — круто! це дає можливість насолоджуватись процесом. на звʼязочку, любі🧡🫂





var
f a m i l y
®