як команда маркетингу готується до запуску штолена by brooks?

brief icon 25 Dec 2024

хей! якщо ви зараз читаєте цю статтю – команда маркетингу тихенько відпочиває в сторонці, бо все пішло за планом: шеф створив ідеальну рецептуру штолена, дизайнери розробили пакування, в якому майже [насправді, не зовсім] не було правок, а потім воно ж встигло вчасно приїхати на зйомки, які точно вийшли в саме серденько

Фото 1 (1)

відбулось з десятка чи більше комунікацій, кілька етапів затвердження, стратегічних зустрічей й всякого такого подібного, аби фінально ви зробили передзамовлення на штолен by brooks [ну або вже навіть з’їли його😌]

анонс виходить в один день, замовлення на сайті стається у два кліки, і тільки маркетинг працює кілька місяців заради одного дня початку старту продажів. як то кажуть, devil works hard, but marketing harder – ми перевірили, знаємо точно

Фото 2 (1)

почали десь у жовтні. знали, що продукт має стати особливим. стратегічно, він транслює дві наші цінності – довершеність та актуальність. які сенси маємо закласти в комунікацію, як маємо показати продукт, аби аудиторія зрозуміла про що це?

штолен by brooks це як дзвін першої колядки. чому такий дескриптор?

бо він не просто описує смак штолена – він задає настрій і створює образ. коли вуста тільки торкаються першого шматочка, ти відчуваєш занурення в момент, як тоді, коли лунає перша колядка. це про радість, про щире очікування свята в важкі для країни часи, про надію, про світло й тепло домівки кожного з нас

штолен – автентична випічка, яка тільки набирає популярності в україні й ми на цій хвилі, бо хочемо творити актуально часу й віддано традиціям

Фото 3 (1)

якість, звісно, на першому місці. шеф, як завжди, обрав найкраще – органічне борошно, фермерські яйця, власна закваска, рецепту якої вже понад три роки

щільний та вологий по текстурі, пряний на аромат завдяки великій кількості цукатів, горіхів й родзинок, витриманих у ромі. родинний, затишний, даруючий тепло з  турботою – наш штолен by brooks

Фото 4споживання продукту перетворюється на досвід, і як на нас – це головна задача маркетингу. впевнено вважаємо, що цього разу впорались і впораємось подарувати вам емоцію ще не раз

shall we say merry x-mas yet?

ho-ho☃️🧡

p.s. придбати штолен можна з вітрини bakery by brooks до 31.12 або замовити доставкою vardelivery з brooks

    будь в курсі

    тільки прикольні листи, оповіщення про заходи і ніякого спаму

    оу єа!

    тобі приходитимуть лиш найприкольніші листи

    тільки прикольні листи, оповіщення про заходи і ніякого спаму

    instagram icon
    var
    f a m i l y
    ®